Tytuł Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
ISSN 2353-8414
Wydawca Instytut Lotnictwa
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 6
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
2014, Numer 3(13)

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Miejsce nauki w odbiorze społecznym Jadranka Jezeršek-Turnes s. 3-14
    Zacytuj
  • Udostępnij
Relacyjny kontekst marketingu personalnego organizacji naukowych Agnieszka Izabela Baruk s. 3-25
    Zacytuj
  • Udostępnij
Najnowsze trendy i kierunki rozwoju finansowania społecznościowego Joanna Pieniążek s. 3-18
    Zacytuj
  • Udostępnij
Nowa komunikacja społeczna w budowaniu kapitału relacyjnego Sylwia Jarosławska-Sobór s. 3-14
    Zacytuj
  • Udostępnij
Uczelnie w mediach społecznościowych – oczekiwania adresatów a publikowane treści Agnieszka Chwiałkowska s. 3-19
    Zacytuj
  • Udostępnij
Problemy zarządzania marketingowego niepubliczną szkołą wyższą Piotr Mikosik s. 3-19
    Zacytuj
  • Udostępnij